tiesinoeganda.reismee.nl

Week 15&16

Het is weer tijd voor een verhaaltje over wat ik hier weer eens heb uitgevroten.

In het weekend van 27&28 Mei ben ik heerlijk een weekend in Jinja geweest. Echt even lekker genieten en vooral even uit het dorp waar eigenlijk niks te doen is. Lekker lopen slenteren door de straatjes van Jinja en nog zoveel in je opnemen als je kan aan gezien dit de laatste keer in Jinja was. Heb nog hele leuke souveniers gehaald voor de mensen thuis(Ik had hier ook geen keus in aangezien dit van mij verwacht werd????). Voor de rest hebben we in Jinja heerlijk gegeten en terrasjes gepakt. Toen we voor het avondeten aan nog even naar onze slaapplaats gingen om ons op te frissen en om te kleden ben ik aan de praat geraakt met mensen uit Zuid-Afrika die duikers waren en hier aan het werk waren aan de grote dammen die in de Nijl staan. Ik heb nog een jongen uir Zwitserland ontmoet die op wereldreis was en die binnenkort naar Azië gaat. Toch leuk hoeveel mensen je eigenlijk ontmoet in zo'n land die overal vandaam komen. Je moet hier natuurlijk wel voor openstaan, scheelt het dat ik een vlotte babbel heb.

Afgelopen weekend zijn we zaterdag samen met onze gids naar het zwembad geweest in Mukuno om even lekker een dagje bruin te worden. Dit was ook een soort van afsluiter voor onze gids en om onze dankbaarheid aan hem te tonen voor alles wat hij hier voor ons heeft gedaan. Zondag is er iemand die we in Kampala ontmoet hebben langsgekomen. Even de BBQ aangeslingerd en een lekkee biertje gedronken. Al ,met al was het een lekker rustig weekend en ging het snel voorbij.

Qua stage heb ik veel injecties uitgevoerd en medicijnen klaargemaakt. Jammer genoeg(juist goed) zijn er geen erge spoedgevallen binnengekomen. Al met al hele rustige weken stage, tijd gaat heel sloom. Misschien komt dat ook wel omdat het de laatste loodjes zijn. Vandaag is het wondzorg project weer gestart 2 dagen per week, misschien zorgt dat weer voor wat meer diversiteit.

Ik zie jullie allemaal over 18 dagen weer! Wat klinkt dat toch heerlijk! 18!

Reacties

Reacties

Ibo

Tot op schiphol kerel over 18 dagen. Wij staan er. Probeer de laatste dagen nog te genieten.

Renee

Hoi Ties!
Leuk om je verhalen te lezen, jeetje wat maak je een hoop mee! Laatste loodjes! Veel plezier en geniet ervan!
Groetjes Renee

Klaas

Wat een prachtige verhalen! En dit is nog maar een deel. (Denk ik.)
Geniet nog van de laatste loodjes!!!????

Ina

Ik heb van je verhalen genoten.
Hoop dat het verblijf voor jou daar, iets is geweest om nooit weer te vergeten!!
liefs Ina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change