tiesinoeganda.reismee.nl

Week 17&18 (Mijn laatste verhaal)

Zo, terwijl ik dit verhaal typ is het nog 5 dagen voor ik naar huis ga. Heel bizar als ik erbij stil ga staan.

Vorig weekend ben ik voor de laatste keer naar Kampala geweest. Vooral een beetje rondgehangen en pilsjea gedronken. In de avond ben ik met wat vrienden nog naar een leuke bar geweest genaamd de Arena. Hele lekkere burgers hadden ze daar! De volgende ochtend na een korte nachtrust en een sterke bak koffie bij de Bush Pig gingen we weer op weg naar Nkokonjeru.

Qua het werk in het ziekenhuis was het een rustige en normale week. Het was wel de week waarin ik te horen kreeg dat ik geslaagd was voor mijn stage en ook voor mijn theoretische gedeelte die ik voor mijn stage aan heb. Ik mag me nu dus officieel een Verzorgende IG noemen en nog een jaartje bikkelen en dan ben ik eindelijk een echte verpleegkundige.

Ik heb echt een leuke tijd gehad in Oeganda met natuurlijk zijn ups en downs. Ik heb het idee dat het mij in positieve zin heeft veranderd. De manier van kijken naar bepaalde problemen en hoe je die aanpakt zijn bij mij heel erg veranderd. Naar mijn zeggen ben ik een stuk zelfstandiger geworden en voel me een stuk volwassener dan toen ik wegging. Het was een hele mooie tijd hier en ik heb er over het algemeen alleen maar van genoten. Ik ben nu wel heel erg blij dat ik bijna weer naar huis ga, het is mooi geweest! Heb iedereen lang genoeg gemist! Dit is ook mijn laatste verhaal die ik ga schrijven. Ik hoop dat jullie er allemaal een beetje van hebben genoten en een beetje een beeld hebben gekregen van wat ik hier doe.

Tot over een paar dagen iedereen!

Reacties

Reacties

Franca

Wel een hele ervaring rijker. Tot zondag. Xx

Editha

Het was fijn om je verhalen en belevenissen te lezen.Goeie en veilige vlucht terug.Groetjes Editha

Pap

We zien je weer snel kerel. We kijken er naar uit om je weer te zien op schiphol. We zijn super trots op je dat dit hebt gedaan.

Anita

Een mooi slotverhaal Ties ! Fijn om dit zo te lezen. Een stuk ervaring wat niemand je weer afpakt en waar je veel hebt geleerd in alle opzichten ( dat gaan we natuurlijk eerst nog even zelf ondervinden : ) ) Ik wens je hele fijne laatste dagen daar en alvast een goeie terugreis en tot snel !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change